Notifications
Clear all

[Solved] Výplň mostů  

  RSS
Doctor
(@doctor)
Active Member
Výplň mostů

Zdravím,

dělám jeden projekt a snažím se vytisknout jednu část bez toho, abych použil podpory. Bohužel výplň mostů se tvoří tak, že to není možné. Je vidět že ,,vodorovné'' strany jsou rovnoběžky a ty se vytisknou dobře. Ale strany kde orientace mostů je stejná, ale na krátkou vzdálenost, tak tak tam materiál spadne. V dalších vrstvách to není problém, ale není to nejlepší. Nevíte jak na to? Nevím zda se mi chce dávat podpory, protože model bude o dost větší a nemusí to vypadat dobře. ukázka modelu

Posted : 04/09/2021 10:58 am
Milos V.
(@milos-v)
Prominent Member
Otocit

A co kdyz ten  model na desce o 45 stupnu otocis, bude to stejne?

Posted : 04/09/2021 12:17 pm
Doctor
(@doctor)
Active Member
Topic starter answered:
Otočení

jop

Posted : 04/09/2021 2:52 pm
Milos V.
(@milos-v)
Prominent Member
model

Zkus přiložit ten model, třeba něco vymyslíme. Teda jestli jsi už nevyřešil sám...

Posted : 10/09/2021 8:22 pm
Doctor
(@doctor)
Active Member
Topic starter answered:
Vyřešení

well... tady moc živé nebylo, tak jsem to přesunul na anglickou sekci. Už se mi to povedlo vyřešit pomocí Mesh Modifirů. 

Tady je odkaz na post: https://forum.prusaprinters.org/forum/prusaslicer/bridge-infill-3

 

Posted : 12/09/2021 1:11 pm
Share: