Notifications
Clear all

Slic3r PR  

  RSS
aaaugustin@gmail.com
(@aaaugustin)
Active Member
Slic3r PR

Zdravím.

Při tisku prstenů (šperky) nebo jiné drobné předměty, je velice dobré pokud
u spodku prstenu je jedna podpěra cca průměr 2mm (vtokový kanálek) napevno. Při tisku prsten lépe drží na podložce a následně při odlévání šperku ze zlata slouží jako vtokový kanálek.
Při vytváření podpěr ve Slic3 je vždy model
zvýšen o (5mm - 4mm) a teprve potom se vytváří podpěry (automaticky nebo ručně).
Jak  nastavit aby nedocházelo k nadzvednutí modelu a tím zůstal vtokový kanálek na podložce?

Nebo jakým způsobem docílit
viz obrázek.

Požadováno -

Slic3r -

Děkuji za radu Milan

Posted : 03/05/2019 6:50 pm
aaaugustin@gmail.com
(@aaaugustin)
Active Member
Topic starter answered:
RE: Slic3r PR

Jde to udělat takto:

Nahrál jsem do Slic3r prsten a kanál každý zvlášť, potom jsem  zakázal u kanálu podpěry (viz obr.) a umístil kanál pod prsten.

(Kanál musí být dostatečně dlouhý podle nastavení podpěr u prstenu)

Posted : 05/05/2019 1:08 pm
Share: