Notifications
Clear all

Posun vrstev  

  RSS
David T.
(@david-t)
Noble Member
Posun vrstev

Ahoj,

zkoušel jsem vytisknout na SL1 tento model https://www.thingiverse.com/thing:1005110 a stalo se mi, že cca v 5mm výšky došlo k posunu vrstev. Je tohle vůbec na SL1 možné? Jak se může stát, že se při tisku posunou vrstvy?

Tisknul jsem to přímo naplocho, bez podpor, bez podložky. Může být příčinou, že figurka má v dolní části dutinu? Pokud ano, bude lepší to tisknout i nadále bez podpor a podložky a udělat dole nějaký "větrací" otvor, nebo bude lepší to hodit celé na supporty?

Jinak figurka jako taková vyšla perfektně, jediný problém je to uskočení vrstev dole.

This topic was modified 2 years ago by David T.
Posted : 29/10/2019 8:09 am
David T.
(@david-t)
Noble Member
Topic starter answered:
RE: Posun vrstev

Znova jsem si to celé prošel a zkontroloval a můj tip je, že jsem patrně neměl zcela pevně dotaženou tiskovou platformu a při odtrhávání se to posunulo. Posun totiž nastal přesně ve směru osy Y. Nenapadá mě, co jiného by to mohlo způsobit.

Posted : 29/10/2019 6:36 pm
Share: