Špatný tisk u krajů tiskové plochy  

  RSS
JamalXface
(@jamalxface)
Eminent Member

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, zda-li by mi někdo neuměl poradit, proč mi tisk nedrží i u krajů podložky cca 2,5 cm od kraje mi to nedrží. Tisknu na podložku Buildtak - PLA. Díky za případné rady. 💡

Jamal Xface :roll:...
Posted : 01/06/2016 7:51 pm
SnyX
 snyx
(@snyx)
Trusted Member

Já mám c buildtek, přes počáteční nadšení, o dost větší problém. V některých místech mi tisk drží krásně, v některých se nepřichytí k podložce. Jsou to stále stejná místa tak to vypadá jak zkroucené sklo, jenže to je na tolika místech že by sklo muselo být několikanásobně zkroucené, a ne jen s prohlubní 🙂 Ani odmaštění nepomáhá. Asi se vrátím se sklu + kores a uvidím.
Nejpodivnější je, že když tisknu výšku vrstvy 0,2 nebo 0,05, tak to jde, když ale dám rozlišení 0,1, první vrstva se nechytne prakticky nikde.

Jak já se těším na upgrade MK2 🙂

Edit: vyřešeno, BuildTak + Kores to jistí, super kombinace 🙂

...
Posted : 03/06/2016 3:36 pm
JamalXface
(@jamalxface)
Eminent Member

Ahoj, promin že píšu až těd. Já odepsal hned jen jsem nedal odeslat a žil jsem s tím že jsem to poslal. Podložka byla jasná volba, ale když jsem se nemohl dostat kdy to fungovalo tak jak by mělo napadalo mě, že já vůl nezůstal u skla. po několika dnech a spoustu tisku jsem to nějak tak dal dohromady že to tiskne vcelku v klidu. jen bych chtě využívat v celé tiskové ploše. ted tisknu cca 2 cm od okrajů. Využívám převážně na tisk log na klíče naší domácí firmičky. jen se mi vejde max 7 ks o rozměru 40x50mm aby to dotisklo na 100%. klidně by se jich vešlo mnohem více, ale strach s odlepení od podložky a všechen čas k ničemu. . Děkuji ti za reakci a kdyby někdo věděl jak docílit využití celé tiskově plochy byl bych velice rád. 😀

Jamal Xface :roll:...
Posted : 10/06/2016 1:53 pm
JamalXface
(@jamalxface)
Eminent Member

Jo a taky čekám na up na MK2 😀

Jamal Xface :roll:...
Posted : 10/06/2016 2:12 pm
Share:

Please Login or Register