tmavé pruhy na litophane  

  RSS
georgexx
(@georgexx)
New Member

Zdravím všechny. Prosím o radu s tiskem litophane stínidla. 

Jedno stínidlo jsem vytisknul a bylo ok. Tisknul jsem jej z levného PLA Gembird. Pak jsem si koupil průšament, ale ten je o dost průhlednější a navíc mi na stínidle dělal světlejší a tmavší pruhy. Tak jsem si koupil bílý filament PM, který je barevně OK, ale ruzné pruhy mi dělá taky. Tisknu teď na základní nastavení 0,15 vrstvy, pouze se 100% infilem, nebo více perimetry a ty pruhy jsou tam pořád. U tiskárny neotvírám okno, ale v boxu ji nemám. Může to být nějakými teplotními výkyvy? Nevím co s tím. MK3s. Díky

This topic was modified 4 months ago by georgexx
Posted : 16/01/2020 7:31 pm
schneiderlukas111
(@schneiderlukas111)
Active Member

skus upraviť hrubku litofanie  najtesom mieste na 1.2mm a v najhrubsom na 3mm alebo 3.2mm. Perimetre daj kludne aj 4 a infil 99%.

Posted : 16/01/2020 8:51 pm
georgexx
(@georgexx)
New Member

@schneiderlukas111

Ahoj, zkusím. Díky 🙂

This post was modified 4 months ago by georgexx
Posted : 19/01/2020 9:22 pm
Share:

Please Login or Register