Prosím o radu jak nastavit parametry tisku pro tento model
 

Prosím o radu jak nastavit parametry tisku pro tento model  

  RSS
milan.e
(@milan-e)
Active Member

Dobrý den,
rád bych požádal zkušené tiskaře o radu, jak vytisknout následující model: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19787523/byt_F_for_print.stl
Jde o model bytu. Při tisku z ABS se mi po cca 1 hodině začaly rohy modelu odlepovat od podložky (kroutit směrem nahoru). Po cca 2h se to zkroutilo komplet 🙂
Výšku vrstvy jsem dal 0,3mm. Teplota standard 100/255
Myslíte, že by pomohlo přidat modelu podlahu (podložku)? Mám zvýšit teplotu podložky?

Předem díky

...
Posted : 20/11/2015 11:48 am
jozef.n
(@jozef-n)
Estimable Member

Skus to vytlačiť na dve časti alebo na 4 , model nebude taky dlhy a nebude mat taku tendenciu sa stahovat . a slepiš to acetonom alebo sekundovym lepidlom.

...
Posted : 20/11/2015 12:12 pm
milan.e
(@milan-e)
Active Member

Rozdělit model je samozřejmě možné, ale to je takové poloviční řešení. Deska má 20x20cm , takže bych ji chtěl využít naplno - například když bych chtěl model vytisknout ve větším měřítku, tak ho rozdělím, ale v podstatě budu ve stejné situaci.
Jde mi o obecné principy.
- pomůže, když pod to vytisknu základovou desku? Předpokládám, že ne.
- mám řešit nastavení ventilátoru? Pokud ano, tak jak?
- hraje zde nějakou roli tloušťka vrstvy? Na tento model stačí to nejhrubší - nejde o detail.
- bylo by lepší tohle tisknout z PLA?

Předem díky za rady...

...
Posted : 20/11/2015 2:36 pm
v_s
 v_s
(@v_s)
Honorable Member

Objekt který má jeden z rozměrů větší než cca 85mm je lepší tisknout z PLA.
Toť doporučení výrobců filamentu.

Chlazení pro ABS způsobuje praskání vrstev, používá se jen u malých objektů.

Posted : 20/11/2015 6:07 pm
jozef.n
(@jozef-n)
Estimable Member

Alebo to skusit s tym raftom (ešte som to neskušal) , ale najskorej to vytlačíš ked to rozdelíš na časti , potom to pojde aj s ABS.

...
Posted : 20/11/2015 10:15 pm
Share:

Please Login or Register