Problémy s PETG  

  RSS
jan.p19
(@jan-p19)
New Member

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda někdo neví proč se poslední vrstva takhle nepřichytí ? Je zajímavé že ty kratší dráhy mezi jsou v pohodě.

...
Posted : 16/03/2018 10:23 am
Neolker
(@neolker)
Estimable Member

Je to kvůli vyšším rychlostem. Pro PLA je to v pohodě, ale pro PETG u větších ploch to chce snížit rychlost, kdy tryska nestíhá při rychlých pohybech správně nahřát filament. Stačí pomocí kolečka při tisku stáhnot na 60 % až 80 % a bude to v pohodě.

Posted : 16/03/2018 11:07 am
jan.p19
(@jan-p19)
New Member

Díky měl jsem 50mm/s tak to snížím a zkusím i trochu přidat teplotu měl jsem 135°C aby to nedělalo vousy.

...
Posted : 16/03/2018 1:43 pm
Panzr
(@panzr)
Trusted Member

135°C ?? 😯 😯 . To je ten problém, zajímalo by mě jak pak drží tisk jestli se nerozsype po vrstvách. Můžeš být rád že to ta tiskárna požvejkala 😆 .

...
Posted : 19/03/2018 4:51 pm
jan.p18
(@jan-p18)
Trusted Member

tak šup tam oněch doporučených 230 a bude to cajk.

...
Posted : 21/03/2018 8:30 am
Share:

Please Login or Register