PETG - tiskárna "tahá nitě"  

  RSS
přemysl.k3
(@premysl-k3)
New Member

MK2S - PETG - žlutá - Prusa eshop
Ostatní materiály jsou OK, ale u PETG mi extruder za sebou tahá "nitě" které jsou nevzhledné, ale občas i poškozují tisk protože o vychladlé "nitě" extruder zachytává. Výrobek je jinak celkově pěkný, bez zřejmých vad, vrstvy pěkné, první vrstva přesná - jen ty "nitě" tam kazí vzhled.
Problém nastává nejvíc u první vrstvy, ale opakuje se i v místech kde je velká plocha tisku.

Zkoušel jsem teplotu - bez vlivu
Rychlost - bez vlivu
Průtok - nitě zmizí až ve chvíli kdy je průtok tak malý, že vrstvy nejsou konzitentní a výrobek se rozpadá.
Vrstva - Problém mizí až ve chvíli kdy jsou vrstvy tak daleko od sebe, že výrobek ztrácí konzistenci a rozpadá se.

Narazil jste měkdo na podobný problém ? S díky Přemek

...
Posted : 17/07/2017 11:26 am
pavel.j2
(@pavel-j2)
Eminent Member

Petg je nachylny k nitim. Vzdy jsem si s tim poradil snizenim teploty. Co barva, to jina teplota.

...
Posted : 18/07/2017 12:34 am
přemysl.k3
(@premysl-k3)
New Member

Já vím, s teplotou jsem si hrál ... ve chvíli kdy to přestane tahat nitě (nebo je to tahá na únosné úrovni) už přestávají držet vrstvy u sebe 🙁 U většiny modelů to až takový problém není (pokud nejsou transparentní . pak to co je vidět uvnitř je dost děs), ale u složitějších modelů to už kapku problém je ...

...
Posted : 18/07/2017 11:17 am
jan.p18
(@jan-p18)
Trusted Member

A co nastavit ve slicru retrakci (printer settings, Extruder 1)

...
Posted : 04/10/2017 3:06 pm
Share:

Please Login or Register