odlepování od podložky  

  RSS
ales.klima.soukrome
(@ales-klima-soukrome)
Active Member

Hezký dne, prosím o pomoc.

podložka očistěna iso..... na druhý pokus použito i korex lepidlo a vždy se mi to cca po 15 vrstvách odlepí.

zkoušel jsem i zvýšit teplotu podožky na 65 a pak i na 70 stupňů.

kde je chyba (vím, že ve mě, ale určitě ne všechna)

díky

díky

Posted : 25/09/2019 6:38 pm
Jarda T
(@jarisomet)
Active Member

Předpokládám, že se jedná o PLA, takže podložka by měla stačit na obvyklých 60°C. Doporučil bych zkusit "vydrbat" podložku jarem a teplou vodou. Kapka jaru a hrubou stranou houbičky "vypucovat" podložku. Potom houbičku vymáchat pod teplou vodou a setřít zbytky jaru z podložky. Potom vysušit ručníkem a znovu vyčistit IPA. Tohle je můj ověřený postup při čištění podložky. Potom bych ještě zkusil zpomalit live rychlost první vrstvy třeba na 60%.

This post was modified 10 months ago by Jarda T
Posted : 25/09/2019 7:22 pm
Bouri
(@bouri)
Trusted Member

Jak vypadala kalibrace první vrstvy? Možná máš trysku moc vysoko a filament se nedostatečně uchytí na podložce.

Posted : 26/09/2019 7:40 am
smolka
(@smolka)
Active Member

Je možné nastavit výšku ( počet vrstev ) límce ? Pokud ano, kde se to dá nastavit ?

Díky za radu.

Posted : 25/06/2020 12:23 pm
Share:

Please Login or Register