Chyba v tisku  

  RSS
luka.p17
(@luka-p17)
New Member

Zkoušel jsem vytisknout tohle https://www.thingiverse.com/thing:518748 , ale vždy to skončí tímhle bordelem. Nevíte kde může být problém?

Díky za rady

Posted : 21/10/2017 4:27 pm
v_s
 v_s
(@v_s)
Honorable Member

Příliš malá plocha modelu pro styk s podložkou, bez pořádného brimu to nepůjde.
Prohlédni si 1. vrstvu ve sliceru ... a na to hned další kde se tiskne do vzduchu - bez podpor to nepůjde

Posted : 21/10/2017 4:45 pm
david.t2
(@david-t2)
Noble Member

Vzhledem k tomu, jak model vypadá, do tisku se supporty bych nešel. Výsledek by asi nebyl moc uspokojivý.

Já bych tomu asi odřízl zespoda 1mm (protože ten model není udělaný zrovna dvakrát 3dprinter friendly) a výsledek bych tisknul na raft. To by mohlo držet.

Posted : 21/10/2017 11:46 pm
luka.p17
(@luka-p17)
New Member

Na raft jsem to zkoušel taky, ale cucky to tam udělalo taky. Nevím jestli je to vidět dobře co to tam dělá.

~original

Ještě mě napadá to zkusit tisknout pomaleji 60mm/s. Jinak tento model má už podpory, takže bych je tam už přidávat neměl.

Posted : 22/10/2017 11:56 am
jan.p18
(@jan-p18)
Trusted Member

No viděl bych to na snížení rychlosti tisku 1. vrstvy na 30%, snížení Z osy. Asi postupně.prvně ta ryhclost a když to nebude stačit, tak Z osa.

...
Posted : 23/10/2017 12:04 pm
v_s
 v_s
(@v_s)
Honorable Member

Cucky to dělá protože se tiskne do vzduchu a nedělají se mosty.
Viz moje obrázky porovnání 1. a 2. verstvy - tiskárna neumí tisknout do vzduchu.

Já bych to udělat tak, že bych uříznul 0,5mm zespoda (ve Slic3ru funkce CUT) a pak ještě přidal BRIM - to by mělo zajistit dostatečnou styčnou plochu.

Posted : 23/10/2017 12:40 pm
luka.p17
(@luka-p17)
New Member

Díky za rady, povedlo se nakonec. Snížil jsem rychlost tisku na 60% a uříznul zespoda 1mm + brim.

Posted : 28/10/2017 9:06 am
Share:

Please Login or Register