Notifications
Clear all

Slintani  

  RSS
DD
 DD
(@dd-3)
Active Member
Slintani

Jsem zacatecnik v 3D tisku a mam takovej problem s MK3.
Kdyz udela uvodni tiskovou linku na okraji, pripadne kdyz pak dela skirt - tak si sebou potahne tenke vlakno, ktere se pak natavi na tysku a zpusobi problemy pri dalsim tisku. Kdyz to hlidam a snazim se ho otrhat, tak to pak tiskne v pohode, ale obcas se to nezadari a zacne se na to balit dalsi matros a celej tisk jde k ledu. Nejvic je tenhle problem znat pri tisku nekolika malych objektu, kde pri dokonceni jednoho v prvni vrstve to vytahne vlakno do dalsiho a zacne se to balit a v podstate se muze tisk odpiskat protoze to vsechno zacne koncit na trysce.

Mate nejakej tip cim by to mohlo byt?

Diky,
DD

EDIT: Zapomnel jsem napsat, ze tisknu z PLA - Gembird - je mozne ze je problem ve znacce materialu?

Posted : 13/02/2018 9:20 pm
daniel.g27
(@daniel-g27)
Eminent Member
Re: Slintani

To je celkem normální. Je potřeba trysku očistit těsně před tiskem, nebo nastavit širší skirt, aby se tryska očistila. Případně tisk pozastavit a nedostatky odstranit.

FutLab.cc: High-Tech dílna | Makerspace v Praze.
Tiskneme na Prusa MK2s a MK3.
Ukázky 3D tisků na Instagramu....
Posted : 14/02/2018 9:26 am
ivan.h4
(@ivan-h4)
Active Member
Re: Slintani

Používám stejný filament a měl jsem ty samé problémy. Očistit trysku a trochu jsem ji ještě snížil a bylo po problému.

Posted : 14/02/2018 9:59 pm
Share: