Notifications
Clear all

Zvlaštní defekt printu Help Please  

  RSS
MpxCze
(@mpxcze)
New Member
Zvlaštní defekt printu Help Please

Zdravím, mám problém mám 2 tiskárny a jen na jedné se mě objevil tenhle artefakt a netuším jeslti je to HW problém nebo nějak špatně nastavený wipe nebo retrakce (Vrstvy drží slušně)

Za případné rady nebo nápady děkuji 🙂 

Posted : 02/09/2021 3:03 pm
Milos V.
(@milos-v)
Prominent Member
nastavení

Hele těžko říct, nemáš úplně běžné nastavení. Jedeš se širší tryskou a vyšší výškou vrstvy. Třeba je to přiucpané a nestihá to vytlačovat. Nebo to jsou více zvýrazněné stopy po začátku a konci vrstvy dle seam possition. Nemám s tisky takto na hrubo moc zkušeností...

Tiskneš jen jeden model? Máš nastavené tisknout nejdřív externí perimetry, to bych asi u modelu tohoto typu nenastavoval. Tím by model asi trpěl, pokud by extruder jezdil delší vzdálenost mezi vrstvami.

Výška vrstva přes 0.4 mi příjde trochu moc, k tomu máš ještě zvýšenou rychlost tisku.

Celkově jsi toho tam poměnil tolik, že vyčíst z toho co se s čím tluče bude složité. Co kdybys zkusil standartní profil. výška vrstvy 0.35 pro trysku 0.6? Trochu si myslím, že to tvoje nastavení prostě nestačí extruder podávat a heater blok tavit.

 

Posted : 04/09/2021 8:38 am
Share: