Notifications
Clear all

Tenké stěny - nejde to  

  RSS
Vlkodlak
(@vlkodlak)
Active Member
Tenké stěny - nejde to

Ahoj, potřebuju vytisknout dutý válec bez spodní a horní stěny (prsten) s velmi tenkými stěnami.

Výsledný průměr (vnější) má být zhruba 19mm a vnitřní o chlup menší ... stěna co nejtenčí.

Když to namodeluju tak, že vnější průměr je 19mm a vnitřní 18mm (čili stěna 0.5mm), Prusa Slicer to sežere a tiskárna to vytiskne tak, že stěna má asi 0.8mm.

To je ale moc tlusté ... potřebuju tenčí. Když je ale rozdíl průměrů menší než 1mm (třeba 0.95mm), Prusa Slicer řekne, že se současným nastavením to nejde vytisknout. Mám trysku 0.4mm.

Můžu něco udělat / nastavit, aby to tisklo tenčí stěny? Nebo je toto nějaký limit ...

Díky!

This topic was modified 2 months ago by Vlkodlak
Posted : 26/11/2021 9:08 pm
vladimir.s11
(@vladimir-s11)
Estimable Member
RE: Tenké stěny - nejde to

Ve Sliceru dej ve volbě tiskárny Vase mode, horní a dolní plné vrstvy dej 0, výplň 0%. Brim dej cca 1 cm. Pak Ti to bude tisknout jen jednu vrstvu obvodu a tiskne to ve spirále, beze švu. 

Posted : 26/11/2021 11:00 pm
kUMters
(@kumters)
Estimable Member
RE: Tenké stěny - nejde to

A naštuduj si VASE MODE, treba tam ešte pár vecí zmeniť aby to bolo fajnové a neboli tam priesaky medzi vrstvami.

PS: hrúbkou trysky definuješ hrúbku steny = štandardne máš trysky 0.25, 0.4, 0.6, 0.8 (a pre ne aj profily v slicery), ale sú aj iné rozmery... 

 

MK3S + MMU2S (@BMG + MOSQUITO), MINI, ANET A8...
Posted : 27/11/2021 12:18 pm
Share: