Notifications
Clear all

První tisk  

  RSS
Petr
 Petr
(@petr-8)
New Member
První tisk

Ahojte,

Můžete mi prosím poradit, jsem úplný začátečník s 3D tiskem. Tisk PLA Prusa logo je v pořádku i testovací kolečko, ale když syn vytiskl Harryho tak nám to udělalo takové nitky. Podpora žádná nebyla v tisku nastavena. Děkuji. Pěkný den. Petr

Posted : 22/05/2019 6:30 am
Zoltan
(@zoltan)
Member Moderator
RE: První tisk

Ahoj,

můžete popsat process malinko podrobněji? Bylo u této figurky doporučováno použití podpor? Máte stl soubor (případný odkaz na něj), anebo jen g.code? To vypadá, že tiskárna chvílemi tiskla (spíš tlačila filament) mimo objekt a pak se opět vrátila k objektu. Postřehli jste okamžiky, kdy tiskárna tiskla nitky?

Může to být příliš velkými převisy, kde se už vytlačovaný filament neměl čeho chytit (chybějící podpory) a tak tiskl (vytlačoval filament) do vzduchu. Občas pomůže zvýšení počtu perimetrů, ale tohle asi nebude ten případ.

Pokud vládnete angličtinou, bylo by možná zajímavé dát dotaz na anglické fórum, tam je hodně zkušených tiskařů  😊, kteří rádi pomůžou.

Nevím kolik jste kromě výše zmíněného vytiskli, ale pro kontrolu správné funkce tiskárny je vhodné vytisknout benchy lodičku přiloženou na SD kartě. Pokud se ta vytiskne jak má, pak je tiskárna ok, a je potřeba hledat příčinu v modelu Harryho.

Hezký den

Z. 

even an old man can learn new things 🙂
Standard I3 mk3s, MMU2S, Prusa Enclosure, Fusion 360, PrusaSlicer, Windows 10
PRUSA MINI+ Prusalink + Prusa Connect

Posted : 31/07/2019 2:36 pm
V.S.
 V.S.
(@v-s)
Honorable Member
RE: První tisk

Tiskárna nedokáže tisknout "do vzduchu" (brýle, vzadu vlasy...) ten model co si syn vybral nelze bez podpor vytisknout ... začínejte něčím jednodušším ... případně to chce si přečíst příručku tiskaře a trochu studovat ...

Aktuální PrusaSlicer už zvládá podpory velice dobře

 

 

Posted : 31/07/2019 3:30 pm
Agos
 Agos
(@agos)
Active Member
RE: První tisk

Dobrý deň prajem.