Notifications
Clear all

propadlý povrch při tisku  

  RSS
MerlinEl
(@merlinel)
New Member
propadlý povrch při tisku

Ahoj,

včera jsem zkusil novou trysku 0.6.

výtisk nevypadá úplně špatně, kolmé stěny jsou cajk spodek také, ale všechny vrchní plochy jsou mírně propadlé.

Přikládám odkaz na prusaslicer 3mf soubor ZDE

Pokud už jste se setkali s podobným problémem nebo víte jak na to, budu rád za vaši radu 🙂

Posted : 09/06/2021 7:19 am
Zdenda-ZN
(@zdenda-zn)
Estimable Member
Re:

No podle všeho to vypadá, že je tam jen jedna vrstva nad výplní. Ty první mosty jsou takové nedokonalé. Další vrstvy už to překryjí. Nezasahoval jsi nijak do nastavení "Vrstvy a perimetry" možnost "Počet plných vrstev Vrchní a spodní" ? Nic jiného mě nenapadá.

Posted : 18/10/2021 6:14 pm
Milos V.
(@milos-v)
Prominent Member
profil

Máš velmi řídkou výplň (jen 10%) a ještě jsi snížil počet vrchních vrstev na 3. Budeš tam mít provisy těch dlouhých přemostění a pouze tři vrstvy to nestačí překrýt a vyrovnat. Prostě jsi to nastavení trošku přehnal. Nevím, jestli je nutně potřeba hýbat se všemi parametry základních profilů. Zvol jinou výplň, nebo ji zvětši a/nebo přidej minimálně dvě vrchní vrstvy. 

Posted : 18/10/2021 8:09 pm
MerlinEl liked
MerlinEl
(@merlinel)
New Member
Topic starter answered:
thole bude ono!

Momentálně jsem trysku 0.6 vyměnil za starou 0.4  se kterou mi to tiskne bez problémů.
Zkusím to pak znovu  s 0.6 a výplní kolem 30% to by mohlo danou situaci pořešit.

Díky moc 😀

Posted : 19/10/2021 4:26 pm
Share: