Problém pri tisku  

  RSS
Tajo2114
(@tajo2114)
New Member

Zdravím, hľadal som na fóre, ale nikde som nenašiel podobný problém. Najprv som si myslel že to je nejaký posun vrstiev, tak som kontroloval kladky, remene ale sledujem to dlhšie  a robí to len na určitom type modelov.

Som si všimol že ak tlačím nejaký dutý model, je to v pohode, plný model tiež v pohode, ale ak do duthého modelu pridám nejaký výbežok alebo to uzatvorím tak to vytlačí zle.

Napríklad na tejto fotke, vytlačil som to na skúšku na potvrdenie môjho zistenia. Model naľavo je celý dutý stena asi 1,5mm a model napravo je prvý centimeter dutý to vytlačilo pekne, ďalších 5mm je výplň v celom modely a vytlačilo to zle a potom je to zase duté a už to je dobré.

Napríklad na tomto modely tiež, tam kde je iba stena vytlačilo pekne a hneď v mieste toho výbežku to keby jak prelialo von.

 

Snáď som to nejak zrozuminetlne vysvetlil 😀 Vedeli by ste mi poradiť čo s tým robiť ?

 

Vopred ďakujem za každú radu.

Posted : 26/02/2021 5:20 pm
Milan
(@milan-2)
New Member

Dobrý den, 

chtěl bych Vás poprosit o radu. Před časem jsem aktualizoval tiskarnu s MK3 na MK3 S. Od té doby mám stále problém se stringovaním.

zkoušel jsem úpravu teploty, snížení rychlosti bez úspěchu.

Můžete mi poradit 

děkuji 

děkuji

Posted : 21/03/2021 10:37 am
SamueL
(@samuel)
Eminent Member

@milan-2

aký používate filament a ste si istý že neni vlhký?

Posted : 21/03/2021 10:41 am
Milan
(@milan-2)
New Member

filament používám Pla

Posted : 21/03/2021 11:16 am
SamueL
(@samuel)
Eminent Member

@milan-2

pozrite si tento návod: https://help.prusa3d.com/cs/article/stringovani-a-odkapavani-filamentu_1805  

miestami to vyzerá ako by bol problém s nedostatočnou extruzi: https://help.prusa3d.com/cs/article/nedostacujici-extruze_2007

Posted : 22/03/2021 10:30 am
Share:

Please Login or Register