Pomoc při tištěni flexi figurek  

  RSS
Radim
(@radim)
New Member

Dobrý den potřebuji pomoct při tištěni flexi figurek nejde mi to vytisknout většinou se mi odlepi tisk kdys narazí do kloubů který se při tisku mírně zvedá a nevím jak to zatím doladit používám filament od prusi tak nevím jestli je to rychlosti nebo teplotou prosím o nějakou radu předem děkuji za odpovědi 

Posted : 25/03/2021 8:30 pm
Zdenda-ZN
(@zdenda-zn)
Estimable Member

Čauky. Tisk z flexi je všeobecně komplikovaný, a je jedno, jestli je to přímo od Průši, nebo Gembirdu, nebo jiného výrobce. V první řadě je důležitá opravdu POŘÁDNĚ odmaštěná podložka. Jinak nepomůže nic. Dál nespěchat při tisku, pak hrozí, že filament bude prokluzovat, nebo se teplem od extruderu zdeformuje a namotá na bondtech kolečka. Pár tisků z flexi už jsem udělal a pokud se dodrží tyto pravidla, pak není problém.

Posted : 19/04/2021 2:58 pm
Milos V.
(@milos-v)
Honorable Member

Tištění flexi figurek materiálem od Průši není úplně dobrá definice problému. Lze to například pochopit tak, že tisknete figurky ohyblivým materiálem Flex, jako to pochopil Zdenda-ZN. Nebo, jelikož Průša Flex nevyrábí, třeba tak, že tisknete pohyblivé figurky tištěné v jednom kuse například materiálem PLA. Což bude asi ten případ.

Nejdřív prosím upřesněte co tisknete, jakým nastavením, jakým materiálem, případně přiložte obrázek či model. Jinak není jak pomoci.

Posted : 19/04/2021 4:05 pm
Radim
(@radim)
New Member

@zdenda-zn

Ahoj moc děkuji za radu už sem to vyřešil límcem kolem figurky a chlezenim hned v druhé vrstvě

 

Posted : 20/04/2021 7:32 pm
Radim
(@radim)
New Member

@milos-v

Ahoj díky za radu už sem to vyřešíl a tisku vic a víc použil jsem límec kolem figurky a chlazení hned v druhé vrstvě ale ještě jednou díky 

Posted : 20/04/2021 7:35 pm
Share:

Please Login or Register