Špatná kvalita tisku podpěr a výplně  

  RSS
St4ge
(@st4ge)
Active Member

Ahoj, už nějakou dobu řeším špatnou kvalitu tisku podpěr a výplně - viz obrázek.
Zvláštní je, že se stěnou objektu nemám problém. Neví někdo co s tím? Zkoušel jsem čistit trysku, zpomalovat tisk a hrál jsem si s teplotou. Filament používám výhradně od PlastyMladeč a tisknu jen PLA.

...
Posted : 07/03/2018 6:47 pm
JamalXface
(@jamalxface)
Eminent Member

Ahoj,
rád bych poradil jen nejsem odborník. Osobně si myslím že to bude v nastavení v programu. Jestli nevíš kde se změnila hodnota, zkusil bych přeinstalovat slicer aby to mělo původní přednastavené hodnoty. Mohlo by to pomoci. Uvidíš za to nic nedáš.

Jamal Xface :roll:...
Posted : 08/03/2018 1:13 pm
St4ge
(@st4ge)
Active Member

Ahoj, tak jsem to dnes zkusil. Bohužel beze změny 🙁 . Budu pátrat dál...

...
Posted : 10/03/2018 11:58 am
Panzr
(@panzr)
Trusted Member

Je to přecpaný materiálem, zkusit snížit hodnotu extrusion multiplier ve sliceru v sekci fillament a zkoušet. A nebo je v tiskárně zrovna firmware kde to špatně spočítali - nahrát jinej.

...
Posted : 10/03/2018 6:18 pm
St4ge
(@st4ge)
Active Member

Ahoj, nejprve bych chtěl poděkovat za všechny odpovědi....poslední dobou nemám moc času.

Co jsem zkoušel:
- nahrát starší firmware - beze změny
- nainstaloval jsem starší slicer - beze změny
- hrál jsem si s extrusion multiplier až do hodnoty 0.8, tam už začal být špatný i tisk obvodu tisknutého objektu - jinak také beze změny
- vybalil jsem fungl nový filament jestli náhodou není nějaký navlhlý

Ještě bych chtěl podotknout, že jsem do nastavení sliceru nijak nezasahoval a nyní používám aktuální verzi (zkoušel jsem i v PrusaControl)

Už nevím...zítra zkusím ABS

...
Posted : 14/03/2018 9:39 pm
miroslav.h4
(@miroslav-h4)
Reputable Member

A co tak se podívat na utažení šroubů řemeniček na motorech? Zkus si spustit selftest a potom se uvidí. Na posledním obrázku evidentně nesedí navazování vrstev.

Posted : 14/03/2018 9:57 pm
St4ge
(@st4ge)
Active Member

To jsem kontroloval a hlavně mě zajímalo podávací kolečko filamentu - vše je utažené.

Poslední obrázek je kousek podpěry, ale to je vyfoceno kolmo na stěnu podpěry takže bych se měl dívat na rovnou stěnu, ale místo toho mi to dělá takové "bloby" a výsledkem je ta odpornost 👿 ... jak se vrství, tak to vytváří spíš takové pilíře mezi kterými je natažený filament (na obrázcích nahoře je to vidět dobře).

Opravdu zvláštní mi přijde, že to dělají jen podpěry a trochu i výplň. Perimeters mi to tiskne krásně.

Dnes jsem ještě zkousel ABS, ale ten mi při tisku praská jak kdybych tam dělal popcorn - asi natáhl vlhkost a já s ním dlouhou dobu netiskl (tak nějak jsem myslel, že ABS tohle nedělá 😳 )

...
Posted : 15/03/2018 8:39 am
Share:

Please Login or Register