Notifications
Clear all

Tisk z ABS  

  RSS
Pepan
(@pepan)
New Member
Tisk z ABS

Dobrý den,
dostal jsem tiskárnu Ender 3 Pro, spolu s filamentem ABS. 
Mám potíž s odlepováním tisku  přibližně po po 2 mm. Jak na originální podložce, tak na zrcadle. Podložku i zrcadlo jsem zkusil nastříkat 3d lakem z ALZA a je to stejné. Najde se někdo, kdo měl stejný problém a podařilo se mu ho vyřešit? Děkuji.

 

Posted : 03/02/2021 8:23 pm
Kalimero
(@kalimero)
Reputable Member
RE: Tisk z ABS

Dej to do mrazáku, pak to většinou odpadne samo.

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; engineer...
Posted : 04/02/2021 9:06 am
Pepan
(@pepan)
New Member
Topic starter answered:
RE: Tisk z ABS

Děkuji, ale mám opačný problém. Tisk mi na podložce nedrží a odlepuje se.

Posted : 04/02/2021 4:01 pm
Kalimero
(@kalimero)
Reputable Member
RE: Tisk z ABS

ABS se kroutí, při větších modelech je nezbytné mít vyhřívanou podložku a tiskárnu v boxu, modely s menší plochou na podložce pak musí mít brim.

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; engineer...
Posted : 04/02/2021 6:48 pm
SamueL
(@samuel)
Eminent Member
RE: Tisk z ABS

ak používate prusa slicer tak v nastavení tísku -> Obrys a límec ->Ochranný štít si vyskúšajte zapnúť. Tlačiareň vytlačí okolo objektu ochranný štít a tým vytvoríte podobný ale nie až tak dokonalý efekt ako keby bola tlačiareň v boxu. 

Posted : 09/02/2021 7:05 pm
Pepan
(@pepan)
New Member
Topic starter answered:
RE: Tisk z ABS

@samuel-2

Děkuji,
tiskárnu mám v boxu.

Posted : 18/02/2021 7:38 pm
Vodan
(@vodan)
Eminent Member
Teplota

Tak možná předtopit at je tam horko už ve chvili kdy začíná tisk ? 

Bohužel jen Ender 3 (nebijte mne na Průšastroj jsem neměl dost volných prostředků)...
Posted : 20/07/2021 6:20 pm
Share: