Malá styčná plocha  

  RSS
Johny_men
(@johny_men)
New Member

Zdravím,

před pár dny jsem si koupil Prusa MK3S+ a mám problémy s jedním výtiskem.

Problém je takový že model má malé styčné plochy s podložkou a pak se rozšiřuje nicméně v cca čtyřicáté vrstvě se model odlepí nemáte nějaké rady jak to poštelovat?

Posted : 18/04/2021 11:33 am
Kalimero
(@kalimero)
Estimable Member

Máš tam brim?

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; technik...
Posted : 18/04/2021 6:20 pm
Johny_men
(@johny_men)
New Member

@kalimero

ano s tím jsem to zkoušel taky.. problém je že odpadávají i kusy které jsou až na podpěrách problém podle mě bude že je asi moc velká mezera mezi podpěrou a tiskem. když jsem to zkusil hodit do UltimakerCura tak to bylo v pohodě ale zase to dělá jiné neplechy.. 😀

Posted : 18/04/2021 6:56 pm
Kalimero
(@kalimero)
Estimable Member

Odpovídal jsem na problém odlepování od podložky, ne padání z podpěr.

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; technik...
Posted : 18/04/2021 10:00 pm
Share:

Please Login or Register